Scriptiebank is een vrij toegankelijke online databank. Deze bevat alle artikels en full text scripties van deelnemende bachelors en masters aan de Vlaamse Scriptieprijs.

De invloed van voice, als nieuwe interface voor de consument, op digitale marketing

Pauline Swinnen
Met mijn bachelorproef wil ik Belgische marketeers een introductie geven in de wereld van voice assistants. Ik wil hen ook advies geven over wat ze kunnen doen om zich voor te bereiden op de opkomst van voice assistants.
voor te bereiden op deze opkomst. De voice assistants bieden hen immers een interessant nieuw kanaal om de consument te bereiken. Ik bespreek ook welke opportuniteiten dit nieuwe kanaal hen kan bieden en ik geef hen advies over de verschillende manieren waarop ze dit nieuwe kanaal kunnen benutten.
Tot slot wordt de theorie met de praktijk vergeleken in een steekproef met 15 marketeers/developers.Hierbij heb ik onderzocht hoe marketeers in België bezig met of zich voorbereiden op de opkomst van voice interfaces? Welke mogelijkheden of belemmeringen zien zij in voice interfaces?

Crossing Over - Contemprary Feminist Theologians on the Theology of the Cross

Tina Blommaert
 
 
Defence of the Research Paper presented in partial fulfilment of the requirements for the Master of Advanced Studies in Theology and Religion:

“Crossing Over. Contemporary Feminist Theologians on the Theology of the Cross.”
 

 
Dear gentlemen,
To start off this defence, I will sketch the problems concerning the theology of the cross that my research has inquired into. Next, I will briefly outline the scope of my research, sketching the answers proposed by the feminist theologians in my reading and finally I will voice the results I arrived at.