Hoe kan je als leerkracht digital storytelling in de klas gebruiken om de schoolbuurt beter te leren kennen?

Odisee
2016
Kelly
Verhack
Digital storytelling is in deze bachelorproef een middel om als leerkracht de schoolbuurt (en de leefwereld) van de leerlingen beter te leren kennen en om leerlingen een stukje mediawijzer te maken. Tijdens het project maken leerlingen een digital story over een plaats waar ze graag en vaak komen. De leerkrachten en de school leren op deze manier nieuwe interessante plaatsen in de schoolbuurt kennen en kunnen eventueel op zoek gaan naar (nieuwe) samenwerkingsverbanden.
Meer lezen

Ontwerpen en automatiseren van een epoxy -en poederdosering

UC Leuven-Limburg
2007
Kris
Wellens
Ontwerpen en automatiseren van een epoxy- en poederdosering Dit eindwerk was het resultaat van een project dat ik heb gekregen tijdens mijn stage op Heraeus Electro-Nite. Electro-Nite is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren van dompelsondes voor smeltbaden in de metaal industrie. Over de hele wereld zijn er vestiging van Electro-Nite, maar de vestiging in Houthalen, waar de stage plaatsvond, is de moederplant en tevens de grootste fabriek van ze allemaal. Het project situeert zich bij de sensoren die zich bevinden in elke dompelsonde.
Meer lezen